آبی موبایل

خرید گوشی موبایل

آبی موبایل

خرید گوشی موبایل

خرید گوشی موبایل شیائومی، سامسونگ، آیفون ، هواوی و دیگر برندها (جدیدترین مدل ها) با ارزان ترین قیمت و ارسال رایگان.

بایگانی
  • ۰
  • ۰
بهترین گوشی سامسونگ (اردیبهشت ۱۴۰۱) از هر سری کدام مدل بهتر است؟

به نظر شما بهترین گوشی سامسونگ موجود در بازار کدام مدل است؟ با توجه به تعداد زیاد گوشی‌هایی که هر ساله عرضه می‌شود، یافتن بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اغلب برای کاربران چالش برانگیزست. فرقی نمی‌کند که کدام مدل گوشی را بخواهید، زیرا سامسونگ گزینه‌های زیادی در همه‌ی بازه‌های قیمتی به مشتریان ارائه می‌دهد.

از سری‌های A ،S ،M و Z در لیست بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ نماینده‌های زیادی وجود دارد که در این مقاله به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، هر چند با توقف تولید سری نوت، این گوشی در لیست بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲ نماینده‌ای ندارد.

بهترین گوشی سامسونگ

سامسونگ همانند سال‌های گذشته، گوشی‌های بی‌نظیری را روانه بازار کرده و هر خانواده چند نماینده در لیست بهترین گوشی سامسونگ سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ دارد که در ادامه به صورت مختصر به معرفی آنها خواهیم پرداخت…

بدون شک سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین برندها در دنیای اندرویدست که گرچه سری Galaxy Note و Galaxy S این برند شناخته شده‌ترند، اما سامسونگ مدل‌های مختلفی را در محدوده قیمتی زیر ۲۰۰ دلار تا ۱۳۰۰ دلار و حتی بیشتر پوشش می‌دهد که قدرت انتخاب کاربران را افزایش می‌دهد. بسیاری از گوشی‌های ارزان قیمت و میان‌رده از نظر مشخصات و طراحی مشابه هستند که همین امر باعث گیج شدن کاربران هنگام انتخاب می‌شود، بنابراین ما در ادامه، لیست بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانیم فرآیند انتخاب و خرید از این برند کره‌ای را تاحدودی تسهیل کنیم، به نظر شما بهترین گوشی سامسونگ کدام است ؟

بهترین گوشی سامسونگ

 

Galaxy S22 Ultra

مدل بالاترین گوشی سامسونگ در حال حاضر که امکانات فوق‌العاده‌ای دارد قطعاً همین مدلست. سامسونگ که نمی‌خواهد طرفداران سری نوت خود را از دست بدهد، این گوشی را مشابه خانواده محبوب نوت ساخته و حتی قلم S-Pen را نیز برای آن استفاده کرده تا کاربران با خیال راحت این مدل جذاب را خریداری کنند. بهترین مدل گوشی سامسونگ از تراشه قدرتمند Exynos 2200 بهره می‌برد که فنآوری ساخت عالی ۴ نانومتری دارد. همچنین از نظر کیفیت ساخت، این گوشی یکی از بهترین‌هاست و هر دو پنل آن با گوریلاگلس ویکتس پلاس محافظت می‌شوند. دوربین اس ۲۲ اولترا نیز چهارگانه و ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده و کاندیدای بهترین دوربین سال است.

 

بهترین گوشی های سامسونگ

 

اس ۲۲ اولترا

 

 

بهترین گوشی سامسونگ از نظر سخت افزار

از نظر سخت‌افزاری گوشی‌های سامسونگ نسبت به سال‌های قبل ارتقاء قابل‌توجهی پیدا کرده‌اند، اما باز هم برخی از مدل‌ها ممکن است مشکلاتی داشته باشند، برای مثال برخی از مدل‌های گران‌قیمت آن با وجود اینکه تراشه قدرتمندی دارند ممکن است داغ کنند، در ادامه به بهترین‌های این برند از هر سری می‌پردازیم که از نظر سخت‌افزاری می‌توانند برای بازی و انجام کارهای سنگین مناسب باشند.

اکنون همه می‌دانیم سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری S در بازار گوشی‌های هوشمند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بهترین گوشی سامسونگ از نظر سخت‌افزار نیز معمولاَ از این خانواده است. به نسخه اولترا آن اشاره کردیم و در ادامه سخت‌افزار مدل دیگری از این سری را به عنوان بالاترین مدل گوشی سامسونگ بررسی خواهیم کرد.

بالاترین مدل گوشی سامسونگ

 

Galaxy S22 Plus

گوشی s22 پلاس را هم می‌توان بالاترین مدل گوشی سامسونگ در این خانواده بعد از نسخه اولترا دانست که یکی از بهترین و قوی‌ترین گوشی‌های ساخته شده تا به امروزست. دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی در کنار نمایشگر ۶.۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X و نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتزی، آن را به یک آپشن ایده‌آل تبدیل کرده است. همچنین با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ هم می‌توان آن را یک گوشی گیمینگ قدرتمند در نظر گرفت و حقیقتاً عنوان بهترین گوشی سامسونگ در جهان از نظر سخت‌افزار شایسته این مدلست.

بهترین مدل گوشی سامسونگ

 

گوشی s22 پلاس

 

Galaxy S22 5G

سامسونگ s22 که نسبت به پرچمدار ۲۰۲۱ سامسونگ پیشرفت قابل‌توجهی داشته، مدلی همه‌فن‌حریف و از جمله بهترین گوشیهای سامسونگ ساخته شده تا به امروزست که از پس همه‌ی نیازهای شما به خوبی بر می‌آید و علی‌رغم گران بودنش، ارزش خرید بالایی هم دارد. در بطن این مدل نیز تراشه‌ای مشابه با نسخه اولترا استفاده شده که قدرتی فرای تصور داشته و بازی‌های گرافیکی را نیز به راحتی آب خوردن اجرا می‌کند. از نمایشگر فوق‌العاده Dynamic AMOLED 2X و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی آن نیز نباید چشم‌پوشی کرد.

مدل بالاترین گوشی سامسونگ

 

سامسونگ s22

 

galaxy s22

Galaxy A52s

گوشی a52s هم یکی از مدعیان کسب عنوان بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته می‌شود که از صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین از مجوز IP67 که معمولاً مخصوص پرچمداران بوده نیز برخوردارست است. تراشه قدرتمند Snapdragon 778G 5G تکمیل کننده مشخصات خوب این گوشیست. قیمت عالی و مشخصات خوب در همه زمینه‌ها باعث شده بهترین موبایل سامسونگ در کلاس خودش باشد.

بهترین سامسونگ

 

به طور کلی به دلیل قدرت سخت‌افزاری بالایی که دارد به عنوان بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران گیمر نیز شناخته می‌شود و با خصوصیاتش، عجیب نیست که در زمانی کوتاه به پرطرفدارترین گوشی سامسونگ از این سری تبدیل شده است.

گوشی a52s

 

منبع : 19کالا / آریا تله کام / زومیت / دیجی کالا

 

  1. https://aratmobile.blogsky.com/

  2. http://faridmobile.parsiblog.com/

  3. https://myblogu.com/profile/aryatelecom

     

  4. https://telegra.ph/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%AA%DB%8C%D8%B1-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-07-10

 

  • ۰۱/۰۴/۲۰
  • سجاد معینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی